تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 5 dr-peymanzandi
0 13 dr-peymanzandi
0 16 sj-cup
0 14 sj-cup
0 14 sj-cup
0 26 showerdrain
0 18 showerdrain
0 26 dr-peymanzandi
0 176 sj-cup
0 232 jahan-fanar
0 142 sj-cup
0 164 mahdikiani
0 190 sj-cup
0 131 sj-cup
0 135 gutterparking
دانلود آهنگ جدید ندیم به نام سفر
دسته بندی : صوتی,موزیک ایرانی,
  • بازدید : (296)

دانلود آهنگ جدید ندیم با نام سفر با بالاترین کیفیت

دانلود آهنگ سفر از ندیم

دانلود آهنگ جدید ندیم سفر

دانلود آهنگ سفر از ندیم با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب بروید


دانلود آهنگ سفر
MP3 – ۳۲۰ MP3 – ۱۲۸
Download Download

منبع: استار وي

متن آهنگ جدید ندیم با نام سفر

سفر شروع فاصله است

بازم دلم شکست

دوباره رفت و عکسش اینجا رویروم نشست

بجز یه بغض بی صدا

ازم چی باقیه

جدایی راحت و آشنایی اتفاقیه

به جای هر دومون عذاب میکشم

خدا میخواسته این جوری من عاشقت بشم

بدون تو ببین که حال من بده

مگه بلایی مونده که سرم نیومده

تو لااقل منو به دست شب نده

درسته یا غلط خودت بگو به من

تو بودی و چه غصه ها کشیده قلب من

من از تو دلخورم ، حواس تو کجاست

که این همه هوای گریه بین ما دوتاست

خودت بهم بگو که شاید اشتباست

یه عمر چشای من به در

همیشه منتظر نشسته خیس و بی صدا

تو یه عمر نبودی و نشد

که حس ما دو تا

دوباره ساده باشه مثل اون روزا

به جای هر دومون عذاب میکشم

خدا میخواسته این جوری من عاشقت بشم

بدون تو ببین که حال من بده

مگه بلایی مونده که سرم نیومده

تو لااقل منو به دست شب نده

درسته یا غلط خودت بگو به من

تو بودی و چه غصه ها کشیده قلب من

من از تو دلخورم ، حواس تو کجاست

که این همه هوای گریه بین ما دوتاست

خودت بهم بگو که شاید اشتباست


برچسب ها : ,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش