تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 5 dr-peymanzandi
0 13 dr-peymanzandi
0 16 sj-cup
0 14 sj-cup
0 14 sj-cup
0 26 showerdrain
0 18 showerdrain
0 26 dr-peymanzandi
0 176 sj-cup
0 232 jahan-fanar
0 142 sj-cup
0 164 mahdikiani
0 190 sj-cup
0 131 sj-cup
0 135 gutterparking
دانلود بازی Kane and Lynch 2 Dog Days برای PC
  • بازدید : (660)

Kane and Lynch 2 Dog Days | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Kane and Lynch 2 Dog Days برای PC

| دانلود نسخه کامل RELOADED با فرمت iso |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۰/۰۸/۱۲
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۷٫۶ GB

نقد و بررسی بازی :

داستان بازی بعد از kane & lynch dead men اتفاق می افتد. لینچ در شانگهای همراه با نامزد خود که اسمش ژو هست زندگی آرامی برای خود دسته پا کرده و کین هم درکنار دختر خود دارد به خوبی و خوشی زندگی می کند. تا اینکه دوست کین یعنی لینچ در یک روز به او زنگ میزند و به کین میگوید که میخواهد معامله ای خطرناک انجام دهد که پول خوبی هم در این کار هست و کین هم که به پول نیازمند است پیشنهاد او را قبول می کند و به خود می گوید که این آخرین کار خلافی است که می کند و راهی شانگهای واقع در چین میشوند. همه چیز به نظر ساده می آید تا این که یک درگیری بین کین و لینچ و گنگسترهای شهر رخ می دهد و کین به اشتباه دختر بزرگترین خلافکار شانگهای را می کشد. این پدرخوانده مافیایی هم برای انتقام خون دخترش تمام نیروهای خود و حتی پلیس شهر را می خرد تا کین و لینچ را بکشند.


گرافیک Dog Days با تمام عناوینی که تا به حال دیده اید فرق می کند. بازی با یک دوربین دستی، فیلم برداری شده و حتی کیفیت و افکت های خاص خود را دارد. برفک های روی تصویر ما را به یاد Manhunt می اندازند. جلوه های نور افکت های مخصوص خود را دارند و رده های نور را به صورت پخش شده از منبع نور می بینیم و بازتاب آن در سطح های کدر و یا آب مات است. رنگ ها تیره و جزئیات محیط به شدت بالا هستند. طراحی شخصیت ها خیلی خوب کار شده و لباس ها هم بسیار با کیفیت هستند. در مواقع انفجار و یا تیر خوردن تصویر برفکی می شود. نکته ای که باعث نقطه قوت بازی شده، فریم بالای آن است. Dog Days در ۶۰ فریم ثابت انجام می شود و همین موضوع سرعت و گرافیک بازی را دو چندان می کند. مشکلاتی در بعضی بافت ها وجود دارند که البته با توجه به سبک گرافیکی بازی زیاد به چشم نمی آیند. سازندگان به خوبی شهر شانگهای را شبیه سازی کرده اند و Draw to Distanse خوبی برای آن به تصویر کشیده اند. فیزیک هم به بهترین شکل ساخته شده و همه اجسام محیط تخریب پذیر هستند و هیچ گاه به فریم بازی لطمه نمی زند. در کل گرافیک Dog Days قابل قبول است و فریم بالای آن به جذابیت هر چه بیشتر گیم پلی کمک زیادی کرده است. در بازی شاهد هیچگونه soundtrack یا موزیکی نیستیم و این کمی حس سینمایی بودن بازی و واقعی بودن بازی را به بازی کننده القا می کند. صداگذاری اسلحه ها و انفجار های بازی بسیار زنده و خوب است و بازی کننده از صدای آن ها لذت کافی را خواهد برد. صداگذاری شخصیت های کین و لینچ و دشمنان بازی یکی از نکات بسیار برجسته بازیست که در سطح بسیار خوبی کار شده و بازیباز را میتواند راضی کند. از دیگر نقات قوت صداگزاری بازی دیالوگ های بازی هست که به صورت دقیق و کاملا واقعی کار شده به طوری که کاملا از آن ها راضی خواهی بود.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Kane and Lynch 2 Dog Days برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Kane and Lynch 2 Dog Days برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Kane and Lynch 2 Dog Days برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Kane and Lynch 2 Dog Days برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Kane and Lynch 2 Dog Days برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Kane and Lynch 2 Dog Days برای PC | تاپ 2 دانلود

information2 copy قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

پسورد فايل: www.top2download.com
منبع : تاپ 2 دانلود


برچسب ها : ,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش