تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 5 dr-peymanzandi
0 13 dr-peymanzandi
0 16 sj-cup
0 14 sj-cup
0 14 sj-cup
0 26 showerdrain
0 18 showerdrain
0 26 dr-peymanzandi
0 176 sj-cup
0 232 jahan-fanar
0 142 sj-cup
0 164 mahdikiani
0 190 sj-cup
0 131 sj-cup
0 135 gutterparking
دانلود آلبوم جدید بنیامین بهادری به نام بنیامین ۹۳
دسته بندی : صوتی,موزیک ایرانی,
  • بازدید : (506)

دانلود آلبوم جدید بنیامین بهادری با نام بنیامین ۹۳ با بالاترین کیفیت

میکس و مستر : نیما وارسته

دانلود آلبوم بنیامین ۹۳ از بنیامین بهادری

دانلود آلبوم جدید بنیامین بهادری به نام بنیامین 93

دانلود آلبوم بنیامین ۹۳ از بنیامین بهادری با لینک مستقیم و کیفیت ۱۲۸

برای دانلود آلبوم به ادامه ی مطلب بروید


 

 

دانلود آلبوم بنیامین ۹۳
MP3 – ۳۲۰ MP3 – ۱۲۸
Download

منبع: استار وي

دانلود تک تک آهنگ ها ی آلبوم

Ghahve [128].mp3
Jadoogare Gisoo [128].mp3
Madar [128].mp3
Dobare Cheshmat [128].mp3
Hafteye Eshgh [128].mp3
Dast Negah Daar [128].mp3
Eshghe Daaghe Man [128].mp3
Ye Khoone [128].mp3
Faghat Shabihe Khodeti [128].mp3
Gole Yas 2 [128].mp3
Ashoob [128].mp3
Eshgh Dar Rooze Ghiamat [128].mp3

متن آهنگ قهوه از بنیامین بهادری

دلم قهوه میخواد ، همین حالا با تو
مثه قهوه آروم، بنوشم صداتـــو
یه نور ملایم ، یه آهنگ اروم
به تو خیره با شم با چشمای …
نگـــــــــات حال منو خوب می کنه
خوب بلده ، ببین فال من از چشمای تو خوب اومده
دلـــــــم ، خیلی داره از دیدنت ذوق می کنه
تو هم ، داره دلت به سمت من سوق میکنه

همین حالا میخوام ، به تو خیره باشم
اونی که برای تو میمیــره باشم
فضا نیمه تاریک ، دوتا شمع روشن
تو یک گوشه ی دنج که تو باشی و من

متن آهنگ جادوگر گیسو از بنیامین

افزون گر چشمای من آی چشمای جادو
جادوگر گیسو
گیسوی تو آرامش این دستای بی سو
آهای دختر آفتاب
شب ها که موهات میریزه تو بالش مهتاب
بی تاب تو این پنجره با چشمای بی خواب
آهای ساعت بیدار
آهای ضربه ی تکرار

از پرده می افته گل نارنجی خورشید
تو اتاقم
صبح میرسه ومن هنوزم منتظر یه اتفاقم
همین لحظه به دادم برس آی دختر آشوب
که مصلوب غرورت شده این عاشق محجوب
کو دستای سازش؟
کو عطر نوازش؟
کو دستای سازش؟
کجاست عطر نوازش؟
مهربون بیا قلب منو از نو بسازش

متن آهنگ مادر از بنیامین بهادری

دارم تورو می عشق مو توام منو می عشقی و
تو قلبامون پا میگیره یه ماجرای عشقی و
کار داره بالا میگیره ، نفسم حالا می گیره
اینکه توام بهم بگی و ، فکر نمی کردم این یکیو
یهـــو ، دل بده و این گره و یهو وا کن تو

کار توئه همه کار توئه ،همه کارای من
انتظار توئه ، همه چرخش من رو مدار توئه
بیقرار توئه ، دلی که حالا دست بر ندار توئه
دست کشیدن از عشقی که کار توئه
نه این کار منه نه این کار توئه

جز تو ندارم کسی و فقط به من میرسی و
میخوام باتو داشته باشم این ارتباط حسی و
آخر منو میکشی و میرم از این خوشی و
میبینی این خودکشی

متن آهنگ دوباره چشمات از بنیامین بهادری

یکی بود ، یکی بود که من بودم
یکی نبود اون تو بودی
یکی بود که مهربون بود
اما اون یکی نبود
اما اون یکی نبود
یکی بود تا پای جون بود، اما اون یکی نبود
اما اون یکی نبود
اون یکی اما نبود
یادت افتادم ، یادت افتادم
دوباره چشمات اومده یادم

یکی بود دلش یه رنگ بود ، یکی بود دلش یه سنگ
یکی بود نگاش قشنگ بود ، یکی گریه هاش قشنگ
یکی یکی بود که زیبا بود
یادت افتادم ، یادت افتادم
دوباره چشمات اومده یادم

یکی یکی بود که زیبا بود
یکی یکی بود که تنها بود
اونکه بود زیبا به فکر اونکه بود تنها نبود و
اینکارش زیبا نبود
زیبا بود

متن آهنگ دست نگهدار از بنیامین بهادری

در آن نفس که بمیرم، در آرزوی تو باشم
بدان امید دهم جــان ، که خاک کوی تو باشم
سوار باد بیایم ، به گیسوان تو افتم
گلی سپید که دائم ، کنار موی تو باشم
یــــــار ای یار
در کار دلم دست نگهدار ، این بار
این عشق تو را خوش ، خوش آمده انگار
بسیار بسپار دلی را، دلی را تو بدست آر

تو مثل مه بخندی و مثه ماه بتابی
من آنکه آیینه در دست ، روبروی تو باشم
ستاره ای شوم و روی قلب تو بدرخشم
همان جواهر زیبا که بر گلوی تو باشم

هزار و یک شب یلدا ، چو شهرزاد نخوابم
هزتار قصه بخوانم ، که قصه گوی تو باشم
مرا بخواه تو حتی در ان نفس که بمیرم
که هست آرزوی من ، که آرزوی تو باشم

متن آهنگ عشق داغ من از بنیامین بهادری

اومدم ، یه جوری قلب تورو بشکنم
تیکه تیکه ی اونو بردارم
بچسبونم به روی پیرهنم
پیرهنم داره آتیش میگیره رو تنم
منم از حرارت عشق تو دارم دنیارو آتیش میزنم
عشق داغ من ، عشق ماه من
اشتباه من ، اتفاق من
یه علاقه تو ، یه علاقه من
عشق داغ من

قلبمو بشکن که بی حساب شیم
دست مو رو کن که بی نقاب شیم
یا آرزو کن باهم خراب شیم
آتیش بگیریم باهم مذاب شیم

این صندلی که روش نشستی
این پنجره که اونو بستی
این فنجون که حواست نبود
غمگین بودی و اونو شکستی
جراتم میره رو به بالا حرارتم
وقتی رو به روتو هم صحبتم
مثل یه دیوونه دیوونتم
مهلتم همین الانه پی فرصتم
بیشتر از خود تو بی طاقتم
عاشق لحظه به لحظه به لحظه تم

متن آهنگ فقط شبیه خودتی از بنیامین بهادری

تموم این شهر میدونن که بدجوری دوست دارم
که بدجوری گرفتارم
الهی قربونت برم
من هنوزم منتظرم
تورو به دستت بیــــارم

تو شانس بزرگ همه ی عمر من اونکه تویی
فقط شبیه خودتی
تـــــو ، برگ برنده گل من اونکه تویی
فقط شبیه خودتی
بیای توی فال خودم ، فقط بشی مال خودم
تا که حسودی بکنم ، خودم به این حال خودم

تـو شانس بزرگ همه ی عمر من اونکه تویی
فقط شبیه خودتی
تـو ، برگ برنده گل من اونکه تویی
فقط شبیه خودتی

متن آهنگ گل یاس از بنیامین بهادری

هیچکی قدر گل یاس و ندونست
گل یاس میخواست بمونه ،نتونست
دیر شده فایده نداره التماس
گل یاسم گل یاسم گل یاس
دلم تنگه واسه عطر گل یاس
گمونم هرچی دلتنگی تو دنیاست
میون سینه ی من خونه کرده
گل یاسم گل یاسم گل یاس

حبیبوا لیسَ یا دِلهو حبیبوا
وَ ما لسواهو فی قلبی نصیبوا
حَبیبو الغابعن عینی و جِسمی و عن قَلبی
حبیبی لا یَغیبوا

یک خاطره از تو ، یادگاری مونده واسم گل یاسم
پرپر شدی واسم گل یاس ناشناسم ، گل یاسم
گل یاسم گل قلبم گل من
گل بارون گل شبنم گل من
چرا دنیا دلش میخواست ببینه
مادوتا رو  جدا از هم گل من
تو قلبم خاطراتت غم میاره
نفس میگیره قلبم کم میاره
یه روزی آخرش میرم از این شهر
که این خونه تورو یادم میاره

متن آهنگ قهوه از بنیامین بهادری


برچسب ها : ,,,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش