تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 5 dr-peymanzandi
0 13 dr-peymanzandi
0 16 sj-cup
0 14 sj-cup
0 14 sj-cup
0 26 showerdrain
0 18 showerdrain
0 26 dr-peymanzandi
0 176 sj-cup
0 232 jahan-fanar
0 142 sj-cup
0 164 mahdikiani
0 190 sj-cup
0 131 sj-cup
0 135 gutterparking
دانلود آلبوم جدید زانیار خسروی با نام ۲۸
دسته بندی : صوتی,موزیک ایرانی,
  • بازدید : (493)

دانلود آلبوم جدید زانیار خسروی با نام ۲۸ با بالاترین کیفیت

دانلود آلبوم ۲۸ از زانیار خسروی

khosravi

دانلود آلبوم ۲۸ از زانیار خسروی با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

برای دانلود آلبوم به ادامه ی مطلب بروید


دانلود آلبوم ۲۸
MP3 – ۳۲۰ MP3 – ۱۲۸
Download Download

منبع: استار وي

برای دانلود آلبوم به صورت تک تک به لینک زیر بروید

Xaniar Khosravi - 28

 

متن آهنگ جدید زانیار خسروی با نام ۲۸

 رگ خواب دل تو اومده دستم

اگه بامن باشی تا آخرش هستم

مگه ما میتونیم بگذریم ازهم

پس بیا دستاتو بذار توی دستم

ترسم از اینه که من ازت جداشم

یه درصد ازینکه دیگه باتو نباشم

درعوض می ارزه اینکه باتو باشم

توی قلب تو جاشم

فقط تو ای توی فکرم 

 دنبال یه فکر بکرم

که بشه تو دل تو جاشم 

تا آخرش باتو باشم

بشه تو دل تو جاشم

فقط عاشق تو باشم

 

متن آهنگ فکر بکر از زانیار خسروی

غرق تو شدم با یک نگاه ساده و

برق دو تا چشمات کار دستم داده

فرق تو با بقیه اینقد زیاده

که قبل تو هیچی مثل الان نبود

یاد لحظه ی شروع عشقمون می افتم

 

که عرض یک دقیقه من به تو گفتم

که فرض یک روز که تو بشی جفتم

واسم مثه خوابه

گفتم

فقط تویی تو فکرم

دنبال یه فکر بکرم

بشه تو دل تو جاشم ، تا آخرش با تو باشم

بشه تو دل تو جاشم، فقط عاشق تو باشم

 

متن آهنگ تو نباشی از زانیار خسروی

 

دل تورو با غرورم شکستم

رو احساسات تو چشامو بستم

نمیدونستم یه روزی میری از دستم

نمیخواستم بری از آسمونم

 

اینجوری بری و تنها بمونم

برای اون روزای بد ، پشیمونم

تو نباشی ، بدون تو دیگه ادامه ی این زندگی رو نمیخوام

تو نباشی میگیره دل من از دوری تو، بارونی میشه چشمام

واسه دیدنت بی طاقتم

وقتی تو نیستی ناراحتم

 

 

 

متن آهنگ تو اگه بخوای از زانیار خسروی

 

حر من حرف توئه، تو بگی بمون یا بگی برو

میدونی تورو باز دوست دارم

همه چی دست توئه ، هرچی تو بگی هرچی تو بخوای

بیای و نیای باز دوست دارم

 

دوست دارم

دوست دارم

تو اگه بخوای میتونی غمامو دور بکنی

ثانیه های تاریک منو پر نور بکنی

تو اگه بخوای میتونی شبامو کنار بزنی

دنیارو دارم اگه بگی تا ابد مال منی

 

 

 

متن آهنگ دوراهی از زانیار خسروی

هنوز یادت می افتم هر از چند گاهی

عکس تو میارم و میکنم یه نگاهی

دلم برات خیلی تنگ شده

تنگ شده

 

همه بهم میگن کردم ، چه اشتباهی

دیگه ندیدم رنگی بجز سیاهی

ولی این دل نداشت هیچ گناهی

عاشقت بودم ولی فقط تو یه لحظه

یکی دیگه رو دیدم موندم سر دوراهی

 

 

متن آهنگ حس کم یاب از زانیار خسروی

نگات ، اون خنده ی تو چشمات منو میبره تو دنیات

خنده هات ، حتی بغض تو صدات

غرقم می کنه تو رویات

عشق و تو نگاه اول با تو فهمیدم

 

به دنیا ، من یه تار موی تورو نمیدم

تو حسی به من دادی که دنیام زیرو رو شد

واسم دنیا روزی که تورو دیدم شروع شد

من میخوام واست مرد روزای سخت باشم

آرزوم اینه کنار تو فقط خوشبخت باشم


برچسب ها : ,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش