تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 5 dr-peymanzandi
0 13 dr-peymanzandi
0 16 sj-cup
0 14 sj-cup
0 14 sj-cup
0 27 showerdrain
0 18 showerdrain
0 26 dr-peymanzandi
0 176 sj-cup
0 232 jahan-fanar
0 142 sj-cup
0 164 mahdikiani
0 190 sj-cup
0 131 sj-cup
0 135 gutterparking
دانلود بازی Dark Ocean – اقیانوس تاریک برای PC

دارک اوشن

با رواج پیدا کردن سبک Indie، بازی سازان زیادی از همین طریق بازی های خود را تولید می کنند. بازی های Indie بازی های مستقل می باشند که توسط شرکت، ارگان یا گروه خاصی اداره نمی شوند و تعهد خاصی هم نسبت به شخص یا اشخاص دیگر ندارند. این گونه بازی ها که اغلب رایگان هستند یا قیمت کمی دارند توسط موتورهای بازی سازی ساده تری همچون Unity3D یا Unreal Engine تولید می شوند. البته این موتورها قادر هستند بازی های بسیار قدرتمند و گرافیکی نیز خلق کنند.

 

 


Dark Ocean ، بازی ترسناک اقیانوس تاریک:

سازندگان بازی های در این سبک محوریت ترس و عنصر اصلی بازی خود را حکم فرمایی تاریکی قرار می دهند. آنها با این نکته آشنا هستند که نقطه ی شروع و اوج هر ترسی در گرو تاریکی می باشد. البته این مورد بیشتر برای بازی های با سبک شخص اول مورد استفاده قرار می گیرد. وضعیتی که بازی شما را با آن درگیر می کند جز اینکه در تاریکی محو شده باشید و چند متر جلوتر خود را نبینید نیست.

شاید روزانه ده ها بازی مستقل تولید شود. اما مسلماً کیفیت اکثر آن ها پایین بوده و می توان به راحتی ضعف های این گونه بازی ها را کشف کرد. اما در لا به لای این بازی ها می توان گزینه های بسیار خوبی را نیز انتخاب کرد. یک گزینه ی مناسب که واجد شرایط تمام موارد لازم از جمله گرافیک بالای بازی، داستان زیبا، حجم کم، قابلیت اجرا بر روی سیستم های ضعیف تر و شاید از همه مهمتر رایگان باشد.

بازی ترسناک اقیانوس تاریک یا Dark Ocean یک انتخاب عالی مطابق با شرایط ذکر شده است. این بازی توسط Universidad Pompeu Fabra که یک گروه متشکل از چند دانشجوی جوان در کشور اسپانیا می باشد تولید شده است. این گروه که دانشجوی رشته ی کامپیوتر یکی ازدانشگاه های شهر بارسلونا هستند به صورت گروهی یک پروژه ی بازی را شروع کردند و پس از چند ماه وقت گذاشتن توانستند آن را تکمیل کنند.

سازندگان این بازی به صورت واضح و خیلی بی پرده گفته اند که این بازی الهام گرفته شده از بازی هایی مثل Amnesia , Hydrophobia و حتی سری بازی های Resident Evil می باشد. اما نوع آوری های اختصاصی نیز در این بازی دیده می شود. بازی ترسناک اقیانوس تاریک کاملاً سه بعدی بوده و از گرافیک مناسبی بهره مند می باشد. ژانر بازی Survival Horror می باشد و سبک های فرعی آن Action, Indie, Thriller و حتی Puzzle نیز است.

داستان بازی در یک کشتی لوکس و در تمام طول مدت یک شب طولانی اتفاق می افتد. دختر جوانی به نام Liz که یک مهندس فنی می باشد شخصی است که شما او را کنترل خواهید کرد. لیزا در مراحل ساخت این کشتی نقش داشته است و یکی از مهندس های اصلی این کشتی به شمار می رود. یکی از مسافران به زامبی تبدیل می شود. این شخص که معلوم نیست به چه صورت و چرا به زامبی تبدیل شده است شروع به گاز گرفتن مسافران دیگر می کند. همین موضوع باعث می شود تا کم کم این بیماری وحشتناک میان تمام مسافران شیوع پیدا کند.

شما در نقش Liz می بایست جان خود را نجات دهید. Liz که در اتاق فرماندهی بر سر می برد از این ماجرا آگاه می شود و برای نجات جان خود تلاش می کند. در این بازی می توانید از اسلحه های سرد و گرم مختلف استفاده کنید و زامبی های خطرناکی که به سمت شما حمله می کنند را نابود کنید. این بازی بیشتر سبک اکشن دارد البته صحنه های ترسناک بازی بسیار زیاد هستند. بخش هایی از بازی در اتاق ها و سالن های پایینی این کشتی می باشد. این مناطق هم تاریک هستند و هم بسیار خطرناک می باشند. سیستم برق رسانی کشتی با مشکل مواجه شده است و همین موضوع سبب شده تا بخش های زیرین در تاریکی محض فرو بروند.

در بخش های دیگری از بازی نیز معماهایی فکری نظیر بازی های کازینو حضور دارند. در کل می توان این بازی را یک بازی ترسناک و اکشن و سرگرم کننده دانست. هیجان بازی به اندازه ی کافی بالا می باشد. موسیقی متن هم کمک شایانی به افزایش این تنش خواهد کرد. Dark Ocean به صورت کاملاً رایگان قابل بازی کردن می باشد.

 نکته مهم: بازی Dark Ocean به هیچ عنوان برای افراد زیر ۱۶ سال توصیه نمی شود. این بازی شامل صحنه های ترسناک و خشن می باشد.

 مشخصات بازی:

نام: Dark Ocean (اقیانوس تاریک)

سازنده: گروه دانشجویی Universidad Pompeu Fabra کشور اسپانیا ، شهر بارسلونا

منتشر کننده: Universidad Pompeu Fabra

ژانر: ترسناک، هیجان انگیز، سرگذشت، ماجرایی، اکشن

سبک: اول شخص

رده بندی سنی: بزرگسالان بالای ۱۶ سال

تاریخ عرضه: ۹ نوامبر سال ۲۰۱۱

زبان گفتاری: انگلیسی

 

لینک دانلود – ۳۵۲٫۹۹ مگابایت | لینک کمکی

پسورد فایل: www.armandownload.com

منبع: آرمان دانلود


برچسب ها : ,,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش