تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 5 dr-peymanzandi
0 13 dr-peymanzandi
0 16 sj-cup
0 14 sj-cup
0 14 sj-cup
0 26 showerdrain
0 18 showerdrain
0 26 dr-peymanzandi
0 176 sj-cup
0 232 jahan-fanar
0 142 sj-cup
0 164 mahdikiani
0 190 sj-cup
0 131 sj-cup
0 135 gutterparking
دانلود بازی Outlast 2 برای PC

Outlast 2 PC-CODEX

Outlast-II-pc-cover بازی Outlast 2 تفاوت‌های نسبتا زیادی با نسخه اول دارد. اولین و اساسی‌ترین تغییر، عوض شدن محیط بازی است. در حالی که نسخه اول در یک تیمارستان نسبتا کوچک و محدود جریان داشت، نسخه دوم قرار است در محیط یک مزرعه جریان داشته باشد. پیش از عرضه بازی Resident Evil 7، می‌گفتیم که این بازی شبیه به نسخه اول Outlast به نظر می‌رسد و حال قضیه برعکس شده و نسخه دوم Outlast، شبیه به جدیدترین نسخه از رزیدنت اویل است؛ حداقل از حیث محیطی. اما بازی از حیث داستانی هم شباهت‌هایی با رزیدنت اویل ۷ دارد؛ وقایع Outlast 2 در همان جهان و بازه زمانی نسخه اول جریان دارند ولی این بار با شخصیت‌های جدیدی بازی را تجربه خواهیم کرد. شخصیت اصلی بازی بلیک لانگرمن، یک فیلمبردار است که همراه با لین، همسرش که یک خبرنگار است، سراغ وقایع و اتفاقاتی می‌روند که کسی جرات دنبال کردن آن‌ها را ندارد. این دو این بار به دنبال کشف راز قتل یک خانم باردار هستند که همین قضیه پای آن‌ها را به روستایی در نزدیکی آریزونا باز می‌کند.


دشمنان شما در این بازی گروهی با ایده‌های مذهبی متفاوت هستند که اعتقاد دارند نزدیک آخرالزمان هستیم و همه‌چیز در شرف نابودی است. در ویدیو‌های گیم‌پلی بازی، دشمنانی دیده می‌شوند که به نظر می‌رسد هیچ رحم و مروتی ندارند و فقط هدف‌شان گرفتن شما و تکه‌تکه کردن‌تان است. بازی از این نظر شبیه فیلم‌های اسلشر است که در آن آنتاگونیست‌ها با سلاح‌هایی مثل چاقو یا ساطور به دنبال شخصیت اصلی هستند. جالب اینکه به نظر می‌رسد در نسخه دوم دشمنان شما وحشی‌تر و خشن‌تر از قسمت قبل هم هستند و از آن جالب‌تر هم اینکه برای مقابله با آن‌ها، شما کماکان هیچ وسیله دفاعی ندارید و دو راه در برخورد با دشمنان دارید؛ یا اینکه جایی را برای مخفی شدن پیدا کنید یا اینکه دو پا هم قرض بگیرید و تا جایی که می‌توانید بدوید تا شاید در جایی آن‌ها را گم کنید.

 

تصاویری از محیط بازی:

Outlast-II-screenshots Outlast-II-screenshots

Outlast-II-screenshots Outlast-II-screenshots

Outlast-II-screenshots Outlast-II-screenshots

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista / 7 / 8 / 10, 64-bits
Processor: Intel Core i3-530
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 1GB VRAM, NVIDIA Geforce GTX 260 / ATI Radeon HD 4870
DirectX: Version 10
Storage: 30 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible
Additional Notes: Targetting 720p @ 30 fps

 

دانلود Outlast.2-CODEX با لینک مستقیم:


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش