تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 5 dr-peymanzandi
0 13 dr-peymanzandi
0 16 sj-cup
0 14 sj-cup
0 14 sj-cup
0 27 showerdrain
0 18 showerdrain
0 26 dr-peymanzandi
0 176 sj-cup
0 232 jahan-fanar
0 142 sj-cup
0 164 mahdikiani
0 190 sj-cup
0 131 sj-cup
0 135 gutterparking
دانلود بازی The Technomancer برای PC
  • بازدید : (690)

The Technomancer | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Technomancer برای PC

| دانلود نسخه کامل CODEX با فرمت iso |

بازی The Technomancer در سبک نقش‌آفرینی آخرالزمانی است. داستان بازی در سیاره‌ی مریخ و در برهه‌ی زمانی که آن‌ را جنگ برای‌ آب می‌نامند، روایت می‌شود. شما در بازی کنترل یک Rouge به نام زکریا را بر عهده دارید که به تازگی عضو پیوند برادری تکنومنسر شده است که توانایی مرموزی برای خروج و انتقال الکتریسیته از بدن خود را دارند. آنها تحت سالها تمرین با یک استاد مشخص بوده اند و زمانی که تایید شود که آنها می توانند قدرتهای الکتریکی خود را کنترل کنند، تبدیل به یک تکنومنسر کامل می شوند و به عنوان یک افسر در ارتش رژیم خود به کار گرفته می شوند. البته این پیوند برادری که یکی از هزاران مشابه فرقه Jedi در جنگ ستارگان است، چیزی بیشتر از فقط تبدیل یک کاراموز جوان به یک تکنومنسر کامل است. این به آنها اجازه می دهد وارد یک پوشش مخفی در جامعه شوند، پوششی که نباید اجازه دهند تا رژیم های مختلف در مورد آن چیزی بدانند، در غیر این صورت با آنها رفتاری بدتر از جهش یافته های سیاره خواهد شد.


مدتی بعد از ورود زکریا به پیوند برادری، وی به عنوان یک ستوان در ارتش شهر Ophir به کار گرفته می شود. ماموریت پشت ماموریت توسط مافوقش در ارتش و همچنین استادش در پیوند برادری تکنومنسر به وی داده می شود. همچنین وی می تواند ماموریت های رندوم و تصادفی را نیز به دلخواه خود انجام میدهد. این ماموریت ها قصد دارند تا به بازیباز، ذات و طبیعت وحشتناک زندگی تحت سلطه رژیم های مختلف در مریخ را نشان دهند و در این مسیر زکریا باید تصمیم هایی کاملا خاکستری را نیز اتخاذ کند. در نهایت و طی کش و قوس‌هایی همه چیز برای زکریا به هم می‌ریزد و زندگی راحت و خوب وی تبدیل به یک جهنم می‌شود. حال زکریا مجبور می شود تا به عنوان یک خائن، Ophir را ترک کند. بازی The Technomancer ویژگی های زیادی دارد. سیستم ساختن اسلحه در این بازی پیشرفته است و شما می توانید اسلحه، زره و آیتم های جدید را برای خود بسازید و بعد از مدتی قدرت آنها را افزایش دهید. سیستم مبارزه هم در این بازی گسترده بوده و هر کدام از این توانایی ها ساختار درختی خاص خود را برای پیشرفت دارند. گذشته از این بازی Technomancer سیستم اخلاقی خود را نیز دارا می باشد. مراحل و نقشه این بازی هم فراوان و گسترده بود و زمان نسبتا زیادی را برای اتمام از شما خواهد گرفت. اگرچه داستان بازی کوتاه است؛ اما با این وجود در زمینه گیم‌ پلی عملکرد بسیار خوبی بر جای گذاشته است. بازی در سبک نقش‌آفرینی است. چیزی شبیه به Mass Effect یا The Witcher. شما وظیفه دارید به مکان‌های مختلف سفر کنید و به انجام ماموریت‌های اصلی و فرعی بازی بپردازید. این مسئله باعث می‌شود تا شما و متحدانتان، با مکان‌های مختلف، تاریک و غم‌انگیز مریخ آشنا شوید و در همین حال با ربات‌های انسان‌نما و هیولاهای زشت مبارزه کنید.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی The Technomancer برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Technomancer برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Technomancer برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Technomancer برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Technomancer برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Technomancer برای PC | تاپ 2 دانلود

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

(OS : Windows 7 / 8 / 10 (64-bit versions only
(Processor : AMD FX-4100 X4 (3,6 GHz)/Intel Core i5-2500 (3,3 GHz
Memory : 4 GB RAM
Graphics : 1 GB, DirectX 11, AMD Radeon HD 6950/NVIDIA GeForce GTX 560
DirectX : Version 11
Storage : 11 GB available space
Sound Card : DirectX compatible
Additional Notes : Internet connection required for game activation

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 


icon-download  لینک های دانلود


برچسب ها : ,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش