تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 5 dr-peymanzandi
0 13 dr-peymanzandi
0 16 sj-cup
0 14 sj-cup
0 14 sj-cup
0 27 showerdrain
0 18 showerdrain
0 26 dr-peymanzandi
0 176 sj-cup
0 232 jahan-fanar
0 142 sj-cup
0 164 mahdikiani
0 190 sj-cup
0 131 sj-cup
0 135 gutterparking
دانلود بازی Industry Manager Future Technologies برای PC
  • بازدید : (718)

Industry Manager Future Technologies PC-HI2U

Industry Manager Future Technologies pc cover دانلود بازی Industry Manager Future Technologies برای PC بازی Industry Manager Future Technologies در سبک استراتژیک می باشد که توسط استودیو astragon Entertainment GmbH طراحی و منتشر شده است. صنعت و اقتصاد وارد دوران تازه ای شده و هرلحظه ممکن است انقلاب دیگری در این زمینه رخ دهد. افراد مختلف به دنبال کسب ثروت و شهرت هستند و شما نیز یکی از افرادی خواهید بود که برای رسیدن به آن تلاش خواهد کرد. در این بازی شبیه ساز، شما می توانید سازمان خود را تشکیل دهید و آن را به قدرتمندترین شرکت جهان تبدیل کنید اما در ابتدا باید قانون و ماموریت های خود در بازی آشنا شوید که بسیار فراوان و پیجیده می باشند. ریسک پذیری در این بازی مهم است به طوری که شما باید در کارهای مختلف سرمایه گذاری کنید و منتظر سود بمانید ولی باید حواستان باشد تا در امور خوب و کارآمد سرمایه گذاری کنید. Industry Manager شما را به چالش های جذابی دعوت می کند تا میزان مهارت های اقتصادی شما را به نمایش درآورد.


تصاویری از محیط بازی:

Industry Manager Future Technologies screenshots 01 small دانلود بازی Industry Manager Future Technologies برای PC Industry Manager Future Technologies screenshots 02 small دانلود بازی Industry Manager Future Technologies برای PC

Industry Manager Future Technologies screenshots 03 small دانلود بازی Industry Manager Future Technologies برای PC Industry Manager Future Technologies screenshots 04 small دانلود بازی Industry Manager Future Technologies برای PC

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista/7/8/10

Processor: Dual-Core Processor with 2.4 GHz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: DirectX 9compatible graphics card with 1 GB VRAM (GeForce 400 Series or comparable | ATI Radeon HD 57xx or comparable)

DirectX: Version 9.0

Network: Broadband Internet connection

Storage: 3 GB available space

 

=========================================

HI2U Release


برچسب ها : ,,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش