تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 5 dr-peymanzandi
0 13 dr-peymanzandi
0 16 sj-cup
0 14 sj-cup
0 14 sj-cup
0 26 showerdrain
0 18 showerdrain
0 26 dr-peymanzandi
0 176 sj-cup
0 232 jahan-fanar
0 142 sj-cup
0 164 mahdikiani
0 190 sj-cup
0 131 sj-cup
0 135 gutterparking
دانلود تمامی آپدیت ها و دی ال سی های بازی Call of Duty: Black Ops III
  • بازدید : (613)

|اختصاصی دانلود برای همه|

|DLC های چهارگانه بازی به همراه آخرین آپدیت ها|

Black Ops 3

شاید نیازی به معرفی فرنچایز معروف و مشهور ندای وظیفه یا همان Call of Duty نباشد به این خاطر که همگان آن را می شناسند و با مراحل مختلف آن خاطرات تلخ و شیرین بسیاری را دارند. عنوان پر فراز و نشیبی که در هر سری توسط کمپانی های سه گانه ساخته و توسط Activison روانه بازار می شود. بی شک می توان سری Modern Warfare را بی نقص ترین و بهترین شوتر تاریخ دانست البته عنوان پر فروش Black Ops نیز از این قاعده مستثنی نیست. پس از انتشار نسخه سوم از سری عملیات سیاه این بازی، اکنون دی ال سی ها و آپدیت های آن برای رایانه های شخصی منتشر شده اند که می توانید تک تک آن ها را علی الخصوص DLC های چهارگانه و کرک و آپدیت ها و ... در ادامه مطلب به صورت مستقیم و کاملا رایگان از دانلود برای همه دریافت کنید.


Eclipse:

Eclipse شامل ۴ نقشه‌ی حالت چندنفره و یک حالت داستانی بخش زامبی می‌شود. یکی از این نقشه‌ها، نسخه‌ای بازطراحی شده از Bonzai، نقشه‌ای محبوب از بازی Call of Duty: World at War است که در گذشته با نام Verge شناخته می‌شد. سایر نقشه‌های Eclipse شامل Spire ،Rift و Knockout‌ هستند.Eclipse همچنین دارای مرحله‌ای از حالت زامبی با نام Zetsubou No Shima است که ادامه‌ای بر حالت داستانی گذشته بازی خواهد بود.

 

تصاویری از محیط DLC بازی:

Black Ops III Eclipse DLC Pack screenshots 01 small دانلود بسته الحاقی Call of Duty Black Ops III Eclipse DLC برای PC Black Ops III Eclipse DLC Pack screenshots 02 small دانلود بسته الحاقی Call of Duty Black Ops III Eclipse DLC برای PC

 

=========================================

RELOADED Release

دانلود  Eclipse DLC به صورت پارت های 2 گیگابایتی:

 

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Awakening:
نیمی از این DLC شامل مپ های جدید مانند Shadows of Evil, The Giant, Der Eisendrache می باشد. بخش دیگری این محتوا نیز مربوط به بخش زامبی بازی است. این دی ال سی به صورت مستقل قابل اجرا نیست و برای اجرای آن نیاز به نسخه ی اصلی بازی می باشد.

 

تصاویری از محیط DLC بازی:

 

=========================================

RELOADED Release

دانلود Awakening DLC به صورت پارت های 2 گیگابایتی:

 

  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Descent:

این بسته الحاقی شامل اضافه شدن اژدها و یک سری ربات به بازی بود. همچنین نقشه‌های جدید نظیر Berserk، Cryogen، Rumble و نسخه بازسازی شده نقشه Empire بازی Call of Duty: Black Ops II از دیگر ویژگی‌های این بسته الحاقی است.دارای مرحله‌ای از حالت زامبی با نام Zetsubou No Shima است که ادامه‌ای بر حالت داستانی گذشته بازی خواهد بود.

 

تصاویری از محیط DLC بازی:

                        
 

=========================================

RELOADED Release

دانلود Descent DLC به صورت پارت های 2 گیگابایتی:

 
  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Salvation:

آخرین DLC بازی Call of Duty: Black Ops 3 که Salvation نام دارد شامل نقشه های جدیدی چون Rapture, Citadel, Micro و Outlaw می باشد. بسته الحاقی Salvation بازی Balck Ops 3، بر اساس ساختار محتواهای قبلی بازی ساخته شده و علاوه بر چهار نقشه‌ی جدیدی که به بخش چندنفره اضافه می‌کند، آخرین بخش حالت زامبی بازی به شمار می‌رود.

 

تصاویری از محیط DLC بازی:

                         

 

=========================================

RELOADED Release

دانلود Salvation DLC به صورت پارت های 2 گیگابایتی:

 

  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

=========================================

DLCs and Updates

 

 

~~~~~~~~~~++++++++++++~~~~~~~~~~

nosTEAM Release

دانلود Zombie+MP-Offline.Mode  نسخه BlackBox به صورت پارت های 2 گیگابایتی:

 

آموزش نصب بخش Zombie و Multiplayer جهت استفاده آفلاین:

کاربران عزیز، باتوجه به انتشار دو بخش مذکور برای بازی به صورت آنلاین، برای اجرای آن به صورت آفلاین نیاز هست تا شما فایل های مورد نیاز آفلاین را دریافت کرده و سپس بازی را اجرا کنید. بدین منظور، طبق گام های زیر مراحل را طی کرده تا بتوانید این دو قابلیت را داشته باشید. دقت کنید که این قابلیت در هیچ نسخه از ریلودد، بلک باکس، کورپک و… فعال نمی باشد. روش بر روی دو نسخه ارائه شده توسط وبسایت؛ یعنی ریلودد و بلک باکس تست شده و سالم می باشد.

1) ابتدا فایل های فشرده زیر را دانلود کنید و آن ها را اکسترکت کنید. دقت کنید که آنتی ویروس شما بایستی از هنگام دانلود فایل ها تا اکسترکت و نصب آن ها به صورت کامل خاموش باشد.

2) بر روی فایل اجرایی “Call-of-Duty-BO3-ZM-MP-offline_nosTEAM.part1.exe” راست کلیک کرده و به صورت Run as Administrator آن را اجرا کنید.

3) محل نصب را محل نصب بازی خود انتخاب کنید و اجازه دهید مراحل نصب اتمام یابد.

4) پس از اتمام نصب، آیکون های Shortcut بر روی دسکتاپ شما و محل نصب بازی ایجاد می شوند. برای اجرای هر یک از حالت ها، بر روی آن ها کلیک کنید و گزینه “FreeRun” را در بازی انتخاب کنید تا بتوانید حالت مورد نظر را اجرا نمایید.

5) روش نصب و اجرا کاملا تست شده و سالم هستند. لطفا دقت کافی را داشته و به درستی اجرا کنید.


برچسب ها : ,,,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش