تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 5 dr-peymanzandi
0 13 dr-peymanzandi
0 16 sj-cup
0 14 sj-cup
0 14 sj-cup
0 27 showerdrain
0 18 showerdrain
0 26 dr-peymanzandi
0 176 sj-cup
0 232 jahan-fanar
0 142 sj-cup
0 164 mahdikiani
0 190 sj-cup
0 131 sj-cup
0 135 gutterparking
دانلود بازی Far Cry Primal برای PC
  • بازدید : (1250)

Far Cry Primal | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Far Cry Primal برای PC

|دارای قفل DRM|

دنباله‌ی جدید Far Cry جزء سری اصلی نیست و همان طور که از نامش پیداست، تنها با لقب Primal (نخستین) اسم‌گذاری شده است. وقایع بازی، 12 هزار سال پیش و در زمان عصر سنگی یا به طور دقیق‌تر، میان‌سنگی در سرزمین ساختگی اوروس (Oros) دنبال می‌شود. تاکار نام کاراکتر اصلی این نسخه است. او علاوه بر این که شکارچی و جنگجوی ماهری است، استعدادی ذاتی دارد که به او اجازه می‌دهد تا وحشی‌ترین حیوانات را رام کند. این استعداد ویژه لقب Beast Master یا «ارباب حیوانات» را برای او به ارمغان آورده است. لقبی که احتمالاً نقش بسزایی در داستان ایفا خواهد کرد. در مورد داستان Primal می‌دانیم که قبیله‌ی تاکار در ابتدای بازی مورد حمله قرار گرفته و نابود می‌شود و در طول روند بازی، تاکار با استفاده از مهارت‌های خود و کمک سایر قبایل، انتقام گرفته و قبیله‌ی خود را تشکیل می‌دهد. در این مسیر قبایل دشمن، آدمخوارها و از همه مهم‌تر، طبیعت وحشی اوروس موانع راه او هستند.


دو نکته خیلی مهم در مورد گیم پلی بازی وجود دارد. ارتقا دستی سلاحها و دوم اهلی و رام کردن حیوانات به جهت حمله به حیوانات وحشی دیگر و البته قوم های مهاجم دیگر است. برای تردد در مسیرهای بازی میتوانید از ماموت ها و یا شیرها استفاده کنید. اهلی کردن حیوانات شامل پردنگان نیز میشود. عنصر آتش که خیلی قبل تر از خط نیز اختراع شده بود یار و یاور شما در غارها و تاریکی ها خواهد بود. شما کمپ ها را با حملات کوبنده تسخیر میکنید، سپس آتش میزنید و اسرا و زندانیان را آزاد میسازید و بعد از آن شما غلام ها و کنیزهایی خواهید داشت در حملات بعدی خود. به نظر می‌آید که شرایط اقلیمی در سرزمین اوروس بسیار متنوع است و محیط‌هایی در بازی نشان داده شده‌ که آب‌وهوا در آن‌ها بسیار با هم متفاوت است و این باعث خواهد شد که نقشه‌ای یکنواخت انتظار ما را نکشد. همین‌طور به علت این شرایط آب‌وهوایی، موجودات و حیوانات هر نوع محیط، با هم یکسان نخواهند بود تا تجربه‌ای واقع‌گرایانه در اختیار بازیکن قرار گیرد.

 

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Far Cry Primal برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Far Cry Primal برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Far Cry Primal برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Far Cry Primal برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Far Cry Primal برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Far Cry Primal برای PC | تاپ 2 دانلود

حداقل سیستم مورد نیاز :

(OS : Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only
Processor : Intel Core i3-550 | AMD Phenom II X4 955 or equivalent
Memory : 4 GB RAM
Graphics : NVIDIA GeForce GTX 460 (1GB VRAM) | AMD Radeon HD 5770 (1GB VRAM) or equivalent
Storage : 20 GB available space

 

نکته :

در  این بازی از قفل denuvo استفاده شده و در نتیجه احتمال کرک شدن این بازی خیلی پایین هستش. این نسخه مربوط به سایت استیم هستش و برای کسانی که سی دی کی این بازی را تهیه کردند این نسخه قرار داده شده است.

 

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

1. تمامی فایل های فشرده دارای 5% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

2. برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

3. تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.


icon-download  لینک های دانلود

نسخه Steam

==============================

نسخه Uplay


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش