تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 5 dr-peymanzandi
0 13 dr-peymanzandi
0 16 sj-cup
0 14 sj-cup
0 14 sj-cup
0 26 showerdrain
0 18 showerdrain
0 26 dr-peymanzandi
0 176 sj-cup
0 232 jahan-fanar
0 142 sj-cup
0 164 mahdikiani
0 190 sj-cup
0 131 sj-cup
0 135 gutterparking
برترین ها در کنار یکدیگر | بررسی ‎‫برندگان نمایشگاه The Game Awards 2015

The Game Awards 2015 Winners From The Perspective of Dl4All

the game awards 2015

Game Awards (که جدیداً نام آن تغییر یافته است) به عقیده بنده یک نمایش نمادین پرزرق‌وبرق است که آمیزه‌ای از تبلور عقیده‌ها و باورهای وجودی عده‌ای محدود به نام داور یا منتقد و جنبه‌های مادی است! هر کسب‌وکار و تجارتی یا به‌اصطلاح هر صنعتی خواه‌ناخواه برای ادامه حیات خویش نیازمند یک مولد یا دقیق‌تر بگویم، نیازمند یک پیش‌ران است؛ پیش‌ران هر صنعتی وجود چندین رقیب است. حضور رقیب در هر عرصه‌ای، باعث ایجاد تنوع می‌شود. آن‌ها برای پیشی گرفتن از همدیگر، محصولات و کالاهای خود را با عملکردها و مشخصه‌های متفاوت از هم عرضه می‌کنند تا مصرف‌کننده بالاخره با توجه به سلایق و چارچوب‌های خود کالای موردنظر خود را انتخاب کند؛ جدا از هر گزینشی که انجام می‌شود، همه محصول‌ها برای پاسخ‌گویی به نیازمندی‌های جامعه مصرف‌کننده تولیدشده‌اند و در نوع خود برتری‌هایی نسبت به یکدیگر دارند و به‌قول‌معروف «هر گلی بویی دارد!» ولی به‌هرحال در انتها این سلیقه من و شما است که تمایز ایجاد می‌کند؛ مطمئن باشید در عالم هستی آن‌قدر قریحه‌های گوناگون وجود دارد که به‌سختی می‌توان چیزی متناسب با «تمام سلایق» یافت! در ادامه مطلب با ما همراه باشید.


از آنجایی‌که تمام عالم هستی در دسترس ما نبود تا سلایق آن‌ها را گرد هم آوریم و تقدیم شما کنیم تیم کوچک و صمیمی دانلود برای همه در کنار هم گوشه‌ای از سلایق خودشان را گرد هم آوردند تا نظر شخصی‌شان را در مورد نامزدها و برندگان احتمالی Game Award امسال اعلام کنند تا ببینیم کدام بازی شایان دریافت لقب بازی سال است یا در حق کدام بازی‌ها اجحاف شده است!

کاربران عزیز دانلود برای همه لطفا برای مشاهده کامل تصاویر و در سایز اصلی بر روی آن ها کلیک نمایید.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

بازی سال E-Sports

cod

ورزش‌های الکترونیکی دیگر جای خود در صنعت بازی‌های رایانه‌ای پیداکرده‌اند و همان‌طور که مشاهده می‌کنیم حتی جایزه‌ای مجزا برای عناوین حاضر در این بخش وجود دارد. بیشتر اعضای سایت نظر خاصی در مورد این بخش نداشتند به‌جز دو سه نفر از آن‌ها بقیه برنده‌ای برای این بخش مشخص نکردند. اما نظرات همین تعداد از دوستان را مشاهده می‌کنیم.

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

بهترین بازی مولتی پلیر

destiny

تجربه قسمت چندنفره بازی‌ها همیشه یکی از مفرح‌ترین ساعات عمر یک بازی‌باز را تشکیل می‌دهد و امسال نیز کاندیدهای برحقی بر روی صندلی نامزدی برای جایزه بهترین عنوان چندنفره سال نشسته‌اند بیشتر اعضای تیم دانلود برای همه بازی Halo5: Gurdians را برنده احتمالی این بخش نام‌برده‌اند و مخصوصاً بخش Warzone بازی را موردستایش قرار داده‌اند ولی چندنفری از آن‌ها انگار زیاد موافق انتخاب این بازی نیستند.

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

بهترین بازی ورزشی و مسابقه ای

fifa


بگذارید قبل از قرار دادن نظر اعضای تیم یک حرف رک و پوست‌کنده بزنم ازنظر من شخصی که کاندید‌های این بخش را تهیه‌کرده است در سلامت جسمی مناسبی قرار نداشته است. واقعاً من نمی‌دانم که چطور وضعیت حاکم بر این لیست را به شما نشان دهم در این لیست عناوین ورزشی در کنار عناوین مسابقه‌ای قرارگرفته‌اند! اگر به عناوین ورزشی باشد بدون هیچ درنگی NBA 2K16 را به‌عنوان برنده انتخاب می‌کنم پیشرفت‌هایی که این عنوان داشته بیش‌ازحد انتظار بود قرار گرفتن بخش داستانی آن‌هم به زیباترین شکل ممکن، حالت‌های جدید، گرافیک بی‌نظیر، تکمیل و بهبود کاستی‌ بخش‌های مهم و محبوب این سری و در انتها صداگذاری فوق‌العاده و بی‌نظیر دلیل بنده در انتخاب “NBA 2K16” به‌عنوان بهترین بازی ورزشی سال بوده است.

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

بهترین بازی خانوادگی

batman

اینکه در کنار کانون گرم خانواده به بازی مشغول شویم حداقل برای بسیاری از ما یک آرزوی غیرممکن به نظر می‌رسد ولی به‌هرحال بعضی از بازی فقط هدفشان این است که باعث شوند شما در کنار خانواده خود ساعت خوشی را بگذرانید. اعضای تیم و مخصوصاً قدیمی‌ها بازی Super Mario Maker را که جز یکی از نسخه‌های به یاد سری Mario است به‌عنوان برنده این بخش معرفی کردند.

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

بهترین بازی فایتینگ

mkx

امسال سال بسیار خوبی برای عناوین مبارزه‌ای نبود و مانند سبک Racing جز چند عنوان گمنام فقط یکی دو بازی معروف از این سبک منتشر شد. امسال در نبود بزرگانی چون Street Fighter، Tekken ،soul calibur بازی MKX حکمران بلامنازع این سبک بود و بیشتر اعضای تیم این بازی را بهترین عنوان مبارزه‌ای سال انتخاب نمودند.

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

بهترین بازی نقش آفرینی

bb

امسال سال بازی‌های سبک نقش‌آفرینی بود سالی که در آن عشاق این سبک با بازی بی‌نظیری که در این سبک عرضه شد سال شیرینی را سپری کنند. دیگر مقدمه‌چینی بس است ازنظر Dl4All عنوان “The Witcher 3: Wild Hunt” به‌عنوان بهترین بازی نقش‌آفرینی سال انتخاب شد.

 

____________________________________________________

خب این هم از بخش اول مقاله! مقاله‌ای سرشار از نظراتی عجیب و جالب، که گاهی یکسان و گاهی هم متفاوت بودند. البته شاید بهتر باشد که اسم آن را مقاله نگذاریم؛ بلکه بهتر است آن‌را بهانه‌ای برای تبادل نظر و یک بحث خودمانی بنامیم. همان‌گونه که ملاحظه کردید، دیدگاه‌ها مختلف و خاص بودند. ما دور یک میزگرد جمع شدیم و همانند داوران مسابقه اصلی باتوجه به سلایق خود و حقایق موجود، هر کدام به‌درک‌هایی رسیدیم و نتیجه نهایی را به‌عنوان یک رای به اشتراک گذاشتیم. هیچ‌کدام از ما توقع نداریم که شما نیز با ما هم‌عقیده باشید؛ ‎ چراکه شما نظر خودتان را دارید؛ انتخاب های ما را ملاک قرار ندهید ‎ و به اعماق درون خود بنگرید. انتخاب شما در همانجا نهفته است! نیمه اول محدوده نظرات شخصی ما پیموده شد و نیمه دوم نیز، در راه است. اگر می‌خواهید بدانید که دانلود برای همه چه عنوانی را برای بهترین بازی سال برگزیده است و کدام بازی‌ها برای بخش‌های بهترین شوتر، بهترین عنوان ماجراجویی و … انتخاب شده‌اند، اینکه می‌خواهید بدانید آیا با ما هم عقیده هستید یا نه، شما هم به این میزگرد صمیمی خانواده دانلود برای همه بپیوندید و به عنوان عضوی از این ‎ خانواده بزرگ، بگذارید که ما نیز در نظرات شما سهیم شویم. 

 

 

 

 


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش