تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 5 dr-peymanzandi
0 13 dr-peymanzandi
0 16 sj-cup
0 14 sj-cup
0 14 sj-cup
0 27 showerdrain
0 18 showerdrain
0 26 dr-peymanzandi
0 176 sj-cup
0 232 jahan-fanar
0 142 sj-cup
0 164 mahdikiani
0 190 sj-cup
0 131 sj-cup
0 135 gutterparking
دانلود بازی F.E.A.R برای PC
  • بازدید : (506)

F.E.A.R | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی F.E.A.R برای PC

تاریخ انتشار دیتا : ۲۰۰۵/۱۰/۱۹
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۳٫۳۸ GB

اطلاعات بازی :

سال ۲۰۰۵ بود که Monlith یک بازی اول شخص زیبا را برای PC به بازار عرضه کرد که در میان سیل عظیم بازیهای اول شخص که در بازار وجود داشت برای خود نام و نشانی دست و پا کرد. نام این بازی F.E.A.R بود و با برخورداری از گرافیک بالایی که داشت توانست گوشه هایی از نسل بعدی بازی ها را به گیمرها نشان دهد. در شروع بازی شما دمویی را می بینید که همراه با دیگر اعضای گروه در حال بررسی کارهای Paxton Fettel هستید. Fettel در حال خوردن عضو بدن یک دکتر است و اعضای گروهش در اطرافش هستند و خون به وفور روی در و دیوار و اطراف ریخته است. در دمویی دیگر شما سه نفر از اعضای گروه ویژه را می بینید که وارد مکانی می شوند، اما ناگهان تک تک اعضا به طرز عجیب و وحشیانه ای از بین می روند و ما دختری عجیب را می بینیم که نزدیک می شود، خون به طرز فجیعی به هر طرف ریخته می شود و حضور این دختر مرموز علت مرگ این سربازان بی گناه است. از اینجا به بعد شما باید کنترل بازی را به عهده بگیرید و همراه با گروه ویژه، به دنبال Fettel بروید.


در این بازی اسلحه های مختلف با قابلیتهایی بسیار متنوعی در طول مراحل بدست می آورید. اما در کل اجازه حمل سه نوع اسلحه به شما داده می شوند بدین معنا که اگر اسلحه چهارم را بردارید باید با اسلحه ای که در دست دارید جایگزین کنید. شاید این محدودیت انتخاب اسلحه مناسب برای مراحل و دشمنان ناشناسی که در انتظار شما هستند را مشکل کند. بعضی از این اسلحه ها خاصیت ماورائی دارند و بعضی از آنها شبیه سازی شده از اسلحه های واقعی هستند، که هر کدام به نوعی در مواقع خاص خود کاربرد دارند و انتخاب صحیح از اسلحه ها در مواجه شدن با دشمنان مختلف می تواند خیلی موثر باشد. در کنار سه نوع اسلحه که اجازه حمل آن را دارید، سه نوع بمب مختلف را نیز می توانید حمل کنید که هر کدام کارایی خاص خود را دارند و بسیار در صحنه های نبرد می توانند به شما کمک کنند و استفاده زیرکانه از این تجهیزات در مواقع حساس می تواند شما را پیروز میدان کند. با پیشرفت در بازی و مراحل بالاتر ظرفیت جان شما و دیگر امکانات شما افزایش می یابد، شما مجاز هستید تا ۱۰ بسته Health را همراه داشته باشید. خوشبختانه در طول مراحل به اندازه کافی بسته های کمک های اولیه و دیگر تجهیزات وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. Slow Motion از دیگر امکانات موجود در این بازی است که جذابیت صحنه های نبرد را دو چندان کرده است با استفاده از این قابلیت که البته مدت زمان آن محدود است در زمان هایی که تعداد زیادی از دشمنان به سمت شما هجوم می آورند می تواند خیلی کار برد داشته باشد. در طول بازی وارد توهم هایی می شوید که بقدری برای شما واقعی هستند که تشخیص مرز بین دنیای واقعی و توهم را بسیار مشکل می کنند. برخی از این صحنه ها بطوری ترس را در شما القا می کند که با اینکه می دانید واقعی نیستن اما از ادامه دادن راه امتناع می کنید. نکته جالبی که در این توهم ها وجود دارد این است که صحنه Slow Motion می شوند و باعث می شود شما براحتی نتوانید از شر این توهم ها خلاص شوید. در واقع بیشتر این صحنه هایی که در طول بازی می بینید جزئی از داستان بازی هستند, که هرچه بیشتر در بازی پیش بروید به حقایق بیشتری در مورد خود و دیگر افرادی که در توهم ها دیده اید پی خواهید برد. بازی دارای گرافیک بالا و تحسین برانگیزی است. طراحی افراد، پوشش ها و حرکات آنها با ظرافت هر چه تمامتر طراحی شده است و به همان اندازه در طراحی جزئیات مختلف در مراحل توجه شده است از جمله دفترهای اداری، موتور خانه ها و بیمارستان که شما مشاهده خواهید کرد که حتی به کوچکترین وسایل مورد استفاده توجه شده است. وجود خون هایی فراوانی که به اطراف ریخته است که رنگ بسیار طبیعی دارند و باید گفت در کمتر بازی دیده شده است خون به این حالت طبیعی باشد، چون یکی از عناصر مهم و موثر در این بازی است.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی F.E.A.R برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی F.E.A.R برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی F.E.A.R برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی F.E.A.R برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی F.E.A.R برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی F.E.A.R برای PC | تاپ 2 دانلود

information2 copy قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

پسورد فايل: www.top2download.com
منبع : تاپ 2 دانلود


برچسب ها : ,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش