تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 5 dr-peymanzandi
0 13 dr-peymanzandi
0 16 sj-cup
0 14 sj-cup
0 14 sj-cup
0 27 showerdrain
0 18 showerdrain
0 26 dr-peymanzandi
0 176 sj-cup
0 232 jahan-fanar
0 142 sj-cup
0 164 mahdikiani
0 190 sj-cup
0 131 sj-cup
0 135 gutterparking
دانلود بازی Red Faction Armageddon برای PC
  • بازدید : (460)

Red Faction Armageddon | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Red Faction Armageddon برای PC

| دانلود نسخه کامل SKIDROW با فرمت iso |

| به همراه نسخه BlackBox |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۱/۰۶/۰۷
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۷٫۸۵ GB

نقد و بررسی بازی :

زمین مکانی مناسب است برای زندگی انسان ها اما هر چیزی ظرفیتی دارد و روزی ظرفیت آن تکمیل میشود انسان ها ناچارند برای زندگی مکان دیگری را برای زندگی انتخاب کنند که بی شک جایی نیست به جز کرات دیگر. این بازی در سال ۲۱۷۰ میلادی رخ میدهد و میتوان گفت که ادامه نسخه قبلی یعنی Guerrilla است که به وسیله نوه شخصیت بازی قبل یعنی الک میسون(Alec Mason) که داریوس میسون (Darius Mason) نام دارد ادامه میدهید. این بازی مانند نسخه قبل در مریخ انجام میشود آب و هوای مریخ به وسیله دستگاه های بزرگی به نام Terraformer تبدیل به آب و هوای زمین می شود و اینگونه انسان ها می توانند در آنجا زندگی کنند. داستان از آنجایی آغار می شود که Marauder ها، گروهی از مذهبی های افراطی، تحت فرماندهی Adam Hale طی یک عملیات انتحاری اقدام به حمله به Terraformer میکنند. طی وقایعی که در اوایل بازی رخ میدهد سهل انگاری Darius Mason موجب نابودی Terraformer می شود. در نتیجه مردم ساکن مریخ ، سطح سیاره را ترک کرده و به غارهای زیرزمینی پناه می برند .


چند سال بعد باز هم Darius سهوا کاری می کند که باعث رها سازی نژادی از موجودات فضایی معروف به Plague و در نتیجه به خطر افتادن جان مردم ساکن مریخ می شود. در این بین Darius با Kara آشنا میشود و Kara هم تصمیم میگیرد تا به Darius کمک کند و در پیش بردن اهدافش سهیم باشد. متاسفانه سازندگان در این بخش نتوانستند آن طور که می بایست به داستان بازی بپردازند. داستان کلیشه ای و خسته کننده ی Armageddon به هیچ عنوان راضی کننده نیست و سناریوی نوشته شده برای آن بسیار سطحی و ضعیف است. انتظار میرفت تا روی بخش سناریوی این بازی، شخصیت پردازی و دیالوگ کار بیشتری می شد چرا که معمولا با این که دیگر بازی های این سبک نیز از داستان چندان پیجیده ای بهره مند نیستند امّا با روایتی خوب نمایشی قابل قبول در این سبک به ارمغان می آورند . با کمال تاسف، Armageddon در این بخش موفق نیست. این بازی با موتور بازی سازی ۲٫۵ Geometry Modification ساخته شده است. گرافیک این بازی بسیار خوب است اما نقطه ضعف گرافیک اینجاست که محیط های بازی تکراری و یکنواخت هستند و هرچه بازی را پیش میبریم تا به محیط جدیدی برخورد کنیم باز همان محیط های تکراری را می بینیم .تخریب پذیری محیط های اطراف نیز بسیار عالی کار شده و دسته کمی از واقعیت ندارد .در زمینه طراحی سلاح ها نیز می توان گفت جزییات اسلحه ها به خوبی پیداست در این بازی سرعت فریم پایین نمی آید و این را می میتوان یکی از نقاط قوت بازی دانست سکانس هایی که دربازی بخش میشود کاملا به موقع است و همچنین دمو های بازی نیز در حد بسیار خوب است و در کل این بازی از لحاظ گرافیکی بسیار عالی است. در زمینه گیم پلی باید گفت که یکی از بهترین نقاط قوت بازی است و بیشتر همین بخش است که بازیکن را مجذوب خود میکند. هوش مصنوعی بازی خوب است و این باعث می شود که بازیکن در بازی دقت بیشتری کند. یکی از مواردی که در گیم پلی این بازی تاثیر گذاشته ویژگی تخریب ساختمان هاست که این بازی را به واقعیت نزدیک می کند همچنین تنوع اسلحه ها نیز زیاد است یکی دیگر از ویژگی های خوب این بازی اینست که ما میتوانیم بوسیله(Nanoforge) ساختمان ها را تعمیر کنیم. این ویژگی یکی از مواردی است که در حل معما هایی که در بازی به وجود می آید به درد ما می خورد. در مورد سلاح ها این نکته قابل ذکر است که ما می توانیم با هر سلاحی موجودات را بکشیم اما بهتر است که ما با یک اسلحه خاص یک دشمن خاص را بکشیم .در نسخه قبل ما با یک بازی open world مواجه بودیم اما armageddon این ویژگی را ندارید و مراحل بازی به صورت خطی شده و باید یک مسیر خاص را برای به پایان رساندن بازی طی کرد. یکی دیگر از ویژگی های این بازی داشتن قسمتMultiplayer آن است که می تواند لذت چند نفره بازی کردن را به شما بدهد. در زمینه آپگرید اسلحه ها باید گفت پیشرفت چشم گیری با نسخه قبل داشته است و در کل قسمت گیم پلی یکی از بهترین بخش این بازی است.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Red Faction Armageddon برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Red Faction Armageddon برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Red Faction Armageddon برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Red Faction Armageddon برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Red Faction Armageddon برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Red Faction Armageddon برای PC | تاپ 2 دانلود

information2 copy قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

icon-download  لینک های دانلود

نسخه SKIDROW

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

نسخه Black Box

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

پسورد فايل: www.top2download.com
منبع : تاپ 2 دانلود


برچسب ها : ,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش