تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 5 dr-peymanzandi
0 13 dr-peymanzandi
0 16 sj-cup
0 14 sj-cup
0 14 sj-cup
0 26 showerdrain
0 18 showerdrain
0 26 dr-peymanzandi
0 176 sj-cup
0 232 jahan-fanar
0 142 sj-cup
0 164 mahdikiani
0 190 sj-cup
0 131 sj-cup
0 135 gutterparking
دانلود بازی The Last of Us برای PS3
دسته بندی : بازی کنسول,بازی PS3,
  • بازدید : (1953)

The Last of Us PS3-DUPLEX | 34 GB

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.41 – CFW 4.46 |

|  Left Behind DLC به پست اضافه شد |

THE LAST OF US | تاپ 2 دانلود

داستان بازی از انجا شروع می شود که کل شهر را ویروسی قارچی به نام cordyceps فراگرفته و مردم شهر را الوده نموده است.این ویروس طوری است که اگر انسانی به آن الوده گردد این انسان تبدیل به زامبی میشود.در این شهر که این ویروس انرا فرا گرفته است تنها یک منطقه وجود دارد که در ان انسانهای بازمانده از این ویروس در انجا جمع شدند.این منطقه حفاظتی توسط سربازانی مراقبت میشود تا انسانهای الوده به این ویروس وارد منطقه حفاظتی نشوند.در این منطقه حفاظتی دو نفر به نامهای joelوellie هم هستند که شخصیتهای اصلی داستان بشمار میروند.joel یک مرد ۴۰ ساله است که قبلا قاچاقچی بوده و ellie یک دختر ۱۴ساله میباشد که پدرو مادری ندارد.یک روز دوست joel از او درخواست میکند که از ellie که پدرو مادری ندارد مراقبت کند.یک روز این دو نفر به دلیلی از منطقه حفاظتی فرار میکنند.این فرار موجب میشود که سربازان منطقه حفاظتی به دنبال انها بروند اما موفق نمیشوند که انها را پیدا کنند.حال این دو نفر باید جان خودشان را بخاطر موقعیتی که قرار گرفته اند یعنی از یک طرف سربازان منطقه حفاظتی و از یک طرف زامبی ها و از طرف دیگر انسانهای خلافکاری که شهر را در دست گرفته اند نجات دهند.


شخصیت و افراد داستان از افراد بجا مانده در یک محیط آخر زمانی که زمین نابود شده است هستند که بیشتر اون منطقه را موجودات عجیب تشکیل داده جزئیات زیادی بر روی زمین که تغییر پیدا کرده است که باید مشخص شود به نظر میرسد بیشتر انسان ها تغیراتی در آن ها ایجاد شده به گونه ای که کنترل خود را از دست داده اند که این میتواند نشان دهنده چیزی باشد که آن ها را کنترل میکند یا چیزی شبیه به ویروس در بدن آن ها رشد میکند و باعث شده تا به افراد غیر از خودشان حمله کنند. نمایش اولیه این بازی با انتشار دمویی برای معرفی بازی بود که منطقه ای با پوشش گیاهی بود و بعد از آن دو شخصیت اصلی بازی در یک خانه مخروبه را نمایش داد که باید از دست یک سری موجود فرار میکردند در این بین به جزئیات مختلفی اشاره شد مثل کمبود مهمات در بازی و همینطور استفاده از سلاح سرد که بعد از انتشار دمو سازنده بازی Naughty Dog تایید کرد شما با کمبود مهمات روبرو هستید و همینطور از سلاح سرد که تنوع بالایی در بازی دارد میشود استفاده کرد. سلاح های گرم موجود در بازی در بعضی مواقع از آن ها استفاده میشود دلیل اینکه همیشه نمیشود از سلاح گرم استفاده کرد کمبود مهمات ان است که باید با گشتن در محیط ها بدنبال مهمات بود و البته سلاح سرد جدید که آن طور که مشخص شده بعد از مدتی استفاده از هر سلاح دیگر قابل استفاده نخواهد بود و باید از سلاح دیگری استفاده کرد. اینطور موارد برای چالش بیشتر بازیباز در بازی بوجود آمده است. مبارزه های بازی بسیار خشن و سخت طراحی شده اند تا بازیکنان متوجه شرایط وخیم به وجود آمده در دنیای این بازی بشوند. باید هر کاری را که برای نجات یافتن به ذهنتان می رسد، انجام دهید.

 

تصاویر محیط بازی :

دانلود دمو بازی THE LAST OF US برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود دمو بازی THE LAST OF US برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود دمو بازی THE LAST OF US برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود دمو بازی THE LAST OF US برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود دمو بازی THE LAST OF US برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود دمو بازی THE LAST OF US برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود دمو بازی THE LAST OF US برای PS3 | تاپ 2 دانلود

 

قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

icon-download  لینک های دانلود

==============================

DLC Pack



برچسب ها : ,,,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • amir گفته: amir می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1394/02/18 و 2:12 دقیقه ارسال شده.

    سلام لطف میکنی مراحل نصب رو هم بگی؟

    پاسخ : سلام. دوست عزیز بنده با نصب بازی های کنسول آشنایی ندارم. میتونید سوالتون رو در فروم های مخصوص به این بازی مطرح کنید.

  • علیرضا گفته: علیرضا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1394/02/03 و 13:51 دقیقه ارسال شده.

    سلام خیلی ممنون عـــالی بود!

  • ffd گفته: ffd می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1394/02/01 و 17:31 دقیقه ارسال شده.

    با سلام، خواستم بدونم این ورژن جدید دی ال سی چه فرقی با ورژن قبل داره و فرمتش چیه؟

    پاسخ : سلام دوست عزیز به طور کلی DLC های یک بازی مراحل و امکانات متنوع و جدیدی از قبیل سلاح، مرحله و ... رو برای گیمر باز می کنند. و اینکه دی ال سی روی نسخه اصلی نصب میشه. اگه منظورتون فرمت فایلش هست که Rar هست.

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش