تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 6 dr-peymanzandi
0 13 dr-peymanzandi
0 16 sj-cup
0 14 sj-cup
0 14 sj-cup
0 31 showerdrain
0 19 showerdrain
0 27 dr-peymanzandi
0 177 sj-cup
0 232 jahan-fanar
0 142 sj-cup
0 164 mahdikiani
0 190 sj-cup
0 131 sj-cup
0 135 gutterparking
دانلود تمام DLC های بازی Metro: Last Light
  • بازدید : (481)

|دانلود با لینک مستقیم|

Metro ll dlc

همان طور که می دانید، Deep Silver اعلام کرده بود که منتظر ۴ دی ال سی برای بازی Metro Last Light باشید که چندی پیش، آخرین آن ها که Chronicles Pack نام داشت، منتشر شد. اسامی سه دی ال سی دیگر عبارت اند از: Faction Pack ,Tower Pack,Developer Pack. اولین دی ال سی یا همان Faction Pack تجربه سه ماموریت واقعی بازی مترو را برای شما به ارمغان خواهد آورد. در ادامه می توانید جزئیاتی درباره این dlc ها به دست بیاورید.


برچسب ها : ,,,,,,,
ترینر های بازی Call of Duty: MW3
  • بازدید : (863)

 


نام آشنای Call of Duty یا همان ندای وظیفه را همه می شناسند.بازی که نسخه دوم آن توانست انقلابی بزرگ در سبک بازی های اکشن به وجود آورد.بازی که تا به اکنون موفقیت بسیاری را به دست آورده است و تنها رقیب آن، سری بازیهای معروف Battlefield می باشد . Advanced Unlocker بازی در ادامه مطلب قرار دارد، پیشنهاد می کنم حتما از این Unlocker جالب، استفاده نمایید. ترینر آنلاین بازی نیز در ادامه مطلب قرار داده شده است.

برچسب ها : ,,,,,,,,
ترینرها و سیو بازی BioShock Infinite: Burial at Sea Episode 1
  • بازدید : (497)

 


BioShock Infinite عنوان بازی شوتر اول شخصی می باشد که نظیر آن را ندیده اید. بعد از انتشار دو دی ال سی برای بازی از سوی ۲K Games ، حال نوبت به انتشار سومین آن ها رسیده بود که چندی پیش منتشر شد. نام این بسته الحاقی داستانی که Burial at Sea می باشد، قرار است در چند قسمت و اپیزود عرضه شود. همان گونه که ذکر شد، این دی ال سی دارای داستانی جذاب می باشد که در آن شما به همان شهر زیر آب رفته ای که در بایوشاک ۲ وجود داشت، یعنی Rapture City خواهید رفت. الیزابت بزرگتر شده است و در شروع بازی به دلایل نامعلومی بوکر را نمی شناسد و …

برچسب ها : ,,,,,,,,,
ترینرها و سیو بازی Call of Duty: Black Ops 2
  • بازدید : (431)

 


استودیو Treyarch از شماره دوم بازی Call of Duty: Black Ops پرده برداری کرد . در این شماره از فن آوری های پیشرفته درون بازی استفاده شده، که عبارت اند از هواپیماهای بدون سرنشین و ربات، که ممکن است گیمرها را متعجب کند. داستان بازی در سال ۲۰۲۵ رخ می دهد و توسط  شخصیت وودز (Woods) روایت می شود و بیانگر این است که او پس از اتفاقات نسخه اول جان سالم به در برده است.

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,
ترینر بازی Blackguards
  • بازدید : (275)

 


بازی Blackguards ساخته شده توسط کمپانی Daedalic Entertainment ، بازی ای به سبک RPG می باشد. شما نقش یک قاتل محکوم به اعدام را بر عهده دارید که باید از کمک یک تیم(که بیشتر از شخصیت های بحث برانگیز می باشند)، استفاده کند تا دنیای خود(Aventuria) را از تهدید تیره و تاریکی که در انتظار آن است، نجات دهید. بیشتر با موجودات شرور مبارزه می کنید و مرحله به مرحله با داستانی پر از فتنه و تعجب آور، روبرو خواهید شد.


برچسب ها : ,,,,,,
ترینر بازی The Wolf Among Us E2: Smoke and Mirrors
  • بازدید : (405)

The Wolf Among Us بازی ای به سبک ماجراجویی و اپیزودیک می باشد که داستان آن بر اساس حکایات کتاب های کمیک است و توسط کمپانی Telltale Games ساخته شده است. بازی از ۵ اپیزود تشکیل شده است و در نقش شخصیت اصلی بازی به نام Bigby Wolf (کلانتر شهر Fabletown) بازی خواهید کرد. اپیزود دوم بازی به نام Smoke and Mirrors منتشر شده است که این بار در دنیایی به دور از زامبی ها قرار خواهید گرفت. ترینر نسخه LinGon بازی با ۳ قابلیت قرار داده شده است.

برچسب ها : ,,,,,
دانلود فصل دوم انیمیشن لاک پشت های نینجا – Teenage Mutant Ninja Turtles Season 02 2013
  • بازدید : (313)

Teenage Mutant Ninja Turtles Season 02 Webrip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم|

|قسمت پانزدهم در ادامه مطلب قرار گرفت|

|زیرنویس فارسی قسمت سیزدهم در ادامه مطلب قرار گرفت|

TMNT 2012 season 2 cover دانلود فصل دوم انیمیشن لاک پشت های نینجا   Teenage Mutant Ninja Turtles Season 02 2013

نام انیمیشن: Teenage Mutant Ninja Turtles Season 02 – فصل دوم انیمیشن لاک پشت های نینجا

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۵۰ مگابایت

کیفیت: Webrip 720p

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: سریال جدید لاک پشت های نینجا روایتگر داستان های جدید در مورد ۴ لاک پشت شگفت انگیز به نام های میکل‌آنجلو، لیوناردو، رافایل می باشد که که نینجوتسو را از یک موش (استاد اسپلینتر) که مانند خودشان جهش‌یافته و انسان‌گون است می‌آموزند. آن‏‏ها در فاضلاب نیویورک زندگی می‌کنند و به مبارزه دشمنان خود می‌روند و …


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,
دانلود فصل بیست و یکم مستند تخت گاز Top Gear Season 21 2014
دسته بندی : تصویری,مستند,
  • بازدید : (369)

Top Gear: Season 21 HDTVRip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم|

|قسمت ششم به پست اضافه شد|

|زیرنویس فارسی قسمت پنجم به پست اضافه شد| 

Top Gear Season 20 cover دانلود فصل بیست و یکم مستند تخت گاز Top Gear Season 21 2014

نام مستند: Top Gear: Season 21 – فصل بیست و یکم مستند تخت گاز

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: هر قسمت ۶۰ دقیقه

حجم: هر قسمت ۴۴۸ مگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان : برنامه تلویزیونی فوق العاده زیبا و مهیج تخت گاز (Top Gear) نام مستندی بی نظیر می باشد که در هر قسمت به معرفی جدیدترین ماشین های عرضه شده در بازار و انجام آزمایشات مختلف بر روی این ماشین ها می باشد. در این برنامه بی نظیر ماشین ها به طور کامل نقد و بررسی شده و اطلاعات کاملی از آن ها کسب می شود. فصل بیست و یکم  این مستند که در حال حاضر در حال پخش می باشد ، همزمان با پخش این برنامه برای شما برای دانلود آماده شده و همواره این پست آپدیت خواهد شد و …


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
مرورگر کروم Chrome 32.0.1700.20 – آیفون و آیپد
  • بازدید : (475)

 

chrome مرورگر کروم Chrome 32.0.1700.20   آیفون و آیپد

 

 

کروم بدون شک یکی از محبو‌بترین مرورگرهای موجود در کامپیوتر و موبایل است. این مرورگر به‌خاطر سادگی و سرعت بالای خود مورد همیشه مورد توجه بوده است و به همین خاطر کاربران زیادی را جذب خود کرده است. یکی از قابلیت‌های خوب این اپلیکیشن امکان سینک کردن یا همانگ‌سازی اطلاعات شما بین کروم در ویندوز / مک و موبایلتان است. به‌این شکل که با وارد کردن اکانت گوگل خود تمامی بوکمارکها و تاریخچه‌ی صفحات باز شده در کامپیوتر و موبایلتان با یکدیگر همانگ خواهد شد. همچنین امکان فشرده‌سازی صفحات که به کاهش حجم آن‌ها کمک می کند برای کاربرانی که با سیم‌کارت خود از اینترنت استفاده می‌کنند بسیار مفید است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,
کامل ترین مجموعه آموزشی زبان انگلیسی Face 2 Face Cambridge English Course
  • بازدید : (421)

کاملترین مجموعه آموزشی زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفتهFace 2 Face

 این بار مجموعه آموزشی یادگیری زبان انگلیسی را برای تمامی افرادی که تمایل دارند نحوه برقراری ارتباط سریع و موثر را یادبگیرند بصورت کاملاً رایگان ، برای شما عزیزان مشتاق به یادگیری زبان انگلیسی فراهم آورده است .
این مجموعه که بنام آموزش چهره به چهره از انتشارات قوی دانشگاه کمبریج انگلستان است چگونگی یادگیری به روش فعلی EFL با ویژگیهای ابتکاری جدید و متدهای به روز ، آموزش زبان را برای افراد راحت تر کرده است .
این مجموعه تاکید قوی بر روی صحبت کردن و گوش دادن در طول دوره های خود و فعالیتهای عملی در هر درس و ارائه فرصتهای مکرر برای یادکیری آسانتر کرده است .
مجموعه سعی دارد بطور کامل تعامل خودش را با افراد در هرمرحله از درس و رویکرد خود را برای تشویق هرچه بیشتر افراد در استفاده درست از دستور زبان حفظ کند .
این مجموعه اعتقاد دارد که از موضوعات بسیار کامل و مناسب برای یاد دهی زبان به همه افراد و معلمان در دنیای امروز استفاده کرده است.


برچسب ها : ,,,,,,
ليست صفحات
تعداد صفحات : 243