تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 6 dr-peymanzandi
0 13 dr-peymanzandi
0 16 sj-cup
0 14 sj-cup
0 14 sj-cup
0 31 showerdrain
0 19 showerdrain
0 27 dr-peymanzandi
0 177 sj-cup
0 232 jahan-fanar
0 142 sj-cup
0 164 mahdikiani
0 190 sj-cup
0 131 sj-cup
0 135 gutterparking
ترینر های بازی Crysis 3
  • بازدید : (373)

 


باز هم سری معروف کرایسیس و شاهکاری دیگر از Crytek. داستان Crysis 3 بیست سال بعد از Crysis 2 اتفاق می افتد و در شهر تغییرات زیادی مشاهده می کنیم. در این نسخه دو نکته را در حین بازی باید به یاد داشته باشید : مخفی شدن و استفاده از تیر و کمان!

برچسب ها : ,,,,,
ترینر های بازی Assassin’s Creed Liberation HD
  • بازدید : (383)

 


Assassin’s Creed III: Liberation بازی ای به سبک اکشن-ماجراجویی تاریخی می باشد که به تازگی توسط کمپانی Ubisoft منتشر شده است. داستان بازی در سال های ۱۷۶۵ و ۱۷۷۷ روایت می شود و در درجه اول ویژگی های اولین شخصیت از مجموعه کاراکترهای اصلی زن را شامل می شود، این شخصیت که Aveline نام دارد، یک اساسین آفریقایی-فرانسوی و بازمانده جنگ فرانسه و هند در قرن ۱۸ است. به عنوان Aveline شما باید از مهارت، غریزه و سلاح تان استفاده نمایید که این سلاح ها شامل یک کارد بزرگ و سنگین، شلاق و اسلحه دوئل است تا دشمنان خود را نابود کنید.

برچسب ها : ,,,,,,
دانلود بازی ترسناک ۲۰۱۳ Slender Man’s Shadow برای PC
  • بازدید : (1194)

 


احتمالا نام سری بازی های Slender را نشنیده اید. اگر شما نیز طرفدار سری بازی های ترسناک می باشید، به شما پیشنهاد می کنیم که این بازی جذاب . فوق العاده ترسناک را از دست ندهید! شاید بتوان ۲۰۱۳ Slender Man’s Shadow را یکی از ترسناک ترین بازی های کامپیوتری در جهان دانست! در بازی ۲۰۱۳ Slender Man’s SHadow شما فقط یک چراغ قوه دارید و می بایست در مکان های متروکه ای مانند جنگل , زندان و .. به دنبال کلیدها، خرس های عروسکی و یا کاغذ هایی روی دیوار بگردید و آن ها را جمع آوری نمایید. ولی شما تنها نیستید!

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,
بازی رانندگی کامیون های بتون ریزی Rig Racin' v1.0 Mod Money
  • بازدید : (623)



سیستم عامل مورد نیاز : Android 2.3 و یا بالاتر

برای یک رقابت جهانی آماده شوید ! رقابت رانندگی بین کامیون های بتون ریزی است و شما باید سوار بر این ماشین سنگین ها در یکی از هیجان انگیزترین مسابقات شرکت کنید و در میدان های نبردی از جمله کوه های ناهموار ، کویرها و... با ماهرترین راننده ها به رقابت بپردازید . توجه داشته باشید به هیچ وجه نباید محموله سیمان شما به زمین سرازیر شود تا پول کسب کنید و به وسیله آن قادر به ارتقاء کامیون خود خواهید بود.


برچسب ها : ,,,,,,,
دانلود کتاب الکترونیک فلسفه نوین
دسته بندی : کتاب الکترونیک,
  • بازدید : (399)
 زبان: فارسی  نویسنده: آیت الله محمدرضا نکونام
 نوع فایل: PDF
 تعداد صفحات: 47  ناشر: انتشارات ظهور شفق
 حجم کتاب: 853 کیلوبایت
توضیحات


تبیین اصول اندیشه‏ى فلسفى نوظهور پس از مکتب نو صدراییان که گزاره ‏هاى متفاوتى را با تکیه بر خردگرایى و شهود خردپذیر و نفى اندیشه‏ هاى خردستیز ارایه کرده است.

برچسب ها : ,,,,,,
دانلود نرم افزار بهینه سازی رجیستری Advanced Registry Clear 2.3.9.6

Advanced Registry Clear | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار بهینه سازی رجیستری Advanced Registry Clear 2.3.9.6

یکی از دلایل اصلی کندی ویندوز مشکلات رایج رجیستری است که موجب مشکلات بسیاری از جمله کندی ویندوز می شود . دلایل مختلفی برای ایجاد مشکل برای رجیستری وجود دارد که هر کدام از آن ها می توانند آسیب های بسیاری به رجیستری بزنند . یکی از مهمترین آن ها وجود فایل های نرم افزار های پاک شده و یا غیر قابل استفاده است که تنها موجب سنگینی رجیستری شده و هیچ کاربردی دیگری ندارند . یکی دیگر از از این عوامل وجود ارور های مختلف است که موجب کندی عمل کرد رجیستری در مواقع مختلف می شود . Advanced Registry Clear یکی از نرم افزار های شناخته شده در این زمینه است که می تواند علاوه بر پاک سازی فایل های زائد از روی رجیستری ، به رفع ارور ها و بهینه سازی آن نیز بپردازد که در نهایت موجب افزایش چندین برابری سرعت سیستم شما می شود . کار با این نرم افزار رایگان بسیار ساده بوده و به راحتی و با سرعت بالا قادر به بهینه سازی رجیستری خود خواهید بود . اگر شما نیز مشکل کندی سرعت را در ویندوز خود احساس می کنید این نرم افزار را از دست ندهید .


برچسب ها : ,,,,,,,,,
دانلود مجله GamesTM شماره ۱۴۴
  • بازدید : (559)

GamesTM | تاپ 2 دانلود

دانلود مجله GamesTM شماره ۱۴۴

شماره مجله : ۱۴۴

فرمت : True PDF

تعداد صفحات : ۱۶۴

زبان : انگلیسی

حجم : ۳۱ MB

اطلاعات مجله :

امروز و در این ساعت در وبسایت Dl4All قصد داریم شماره ۱۴۴ مجله محبوب GamesTM را برای شما آماده کنیم . این مجله هم همچون سایر مجلات به نقد و برسی بازی ها و مسائل مربوط به آن پرداخته شده است . این مجله شامل مطالب درباره تمامی کنسول های بازی نظیر PC , Xbox One , Xbox 360 , PS4 , Wii و … است . در این شماره از مجله به مسائلی مانند SteamBox و نگاهی به یکی از قویترین سخت افزار های بازی پرداخته شده . همچنین شاهد نقدی بر اولین بازی نسل جدید بازی ها یعنی Hail To The Thief خواهید بود .


برچسب ها : ,,,,,,,,,
با تریلر جدیدی از عنوان Thief همراه باشید
  • بازدید : (303)

thief

ساعاتی پیش Square Enix  و Eidos Montreal تریلر جدیدی از عنوان Thief منتشر کردند. Thief در حال ساخت توسط Eidos Montreal با موتور Unreal Engine 3 است و برای پلتفرم های Microsoft Windows, PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360 و Xbox One منتشر شد. تاریخ انتشار این بازی در آمریکای شمالی ۲۵ فوریه٬ در استرالیا ۲۷ فوریه و در اروپا٬ ۲۸ فوریه می باشد. در ادامه می توانید این تریلر را مشاهده کنید.


برچسب ها : ,,,,,,,,
اتوکد 2014 با راهنمای فارسی نصب و فعال سازی - AutoCAD 2014
  • بازدید : (528)

دانلود اتوکد 2014 با راهنمای فارسی نصب و فعال سازی

AutoCAD 2014

  

نسخه نهایی AutoCAD 2014 منتشر شد !

 

اتوکد معروف ترین و پرکاربرد ترین نرم افزار دنیا در زمینه نقشه کشی، معماری، و طراحی صنعتی است. مخصوصا در کشور ما این نرم افزار طرفداران بسیاری دارد و تقریبا تمام دانشجویان رشته های معماری و صنعتی با آن سروکار دارند.


برچسب ها : ,
بازی کانتر استریک 1.6 ، به همراه جدیدترین سرورهای ایرانی برای بازی آنلاین - Counter Strike 1.6 v7
  • بازدید : (477)

دانلود بازی کانتر استریک 1.6

به همراه جدیدترین سرورهای ایرانی برای بازی آنلاین

Counter Strike 1.6 v7  

  

آپدیت : لیست جدید سرورهای ایرانی اضافه شد !

 

در این مطلب، هدیه ویژه ای برای علاقمندان به بازی کانتر داریم:

ورژن هفتم از بازی کانتر استریک 1.6 ، به همراه 19 سرور رایگان ایرانی برای بازی آنلاین !

 

بازی کانتر یکی از محبوب ترین بازی های کامپیوتری تحت شبکه است. در این بازی تعدادی از بازیکنان در گروه تروریست و تعدادی هم در گروه پلیس قرار میگیرند. تروریست ها قصد بمب گذاری دارند و پلیس ها باید مانع این کار شوند.


برچسب ها : ,
ليست صفحات
تعداد صفحات : 243